Miloslav Zítka
Poskytovatel služeb pro sportovce
mz-sport.cz
Atlet, běžec, maratonec.
http://rozbehamevary.cz
Člen výkonného výboru Karlovarského krajského atletického svazu
Předseda atletického klubu ŠAK Chodov, člen volného sdružení ŠAK CHODOV MARATON TEAM
- Počet článků 27
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 839x
Seznam rubrik
Miloslav Zítka
Špatný dárek dává Jihočeský kraj svým obyvatelům jezdícím vlakem na Šumavu
Jihočeský kraj se odhodlal soutěžit dopravce na tzv. Šumavských lokálkách. Jedním z cílů soutěže bylo ušetřit za platby na dopravní obslužnost. Kraj se raduje, že ušetří. Méně spokojení budou cestující, což politici tají.
Miloslav Zítka
Dopravci v Karlovarském kraji zvyšují cenu o 20%
Po nátlaku řidičů autobusů rozhodla vláda v závěru roku 2016 o zvýšení mezd řidičům. Protože rozhodnutí nedoprovázelo opatření, kde na zvýšení platů vzít, řeší to dopravci sami. V Karlovarském kraji razantním zvýšením jízdného.
Miloslav Zítka
Vláda sedla na lep, zastaralá modernizace Brno-Přerov je schválená.
Můžeme věřit odborníkům? V minulých dnech došlo k odhalení lží projektové organizace, které vedly vládu ke schválení studie proveditelnosti pro rekonstrukci železniční tratě Brno-Přerov ve variantě rychlosti na 200 km za hodinu.
Miloslav Zítka
Brno musí mít moderní nádraží v centru
Snaha o odsunutí nádraží v Brně mimo centrum je politická hra která nebere ohled na potřeby cestujících. Nejspíš jde v první řadě o peníze do některých stranických pokladen a na osobní účty ovlivněných politiků.
Miloslav Zítka
Zelená pro vlaky do Horního Slavkova
V roce 1997 stát pro svou neschopnost dělat alespoň pravidelnou údržbu uzavřel železniční trať Loket - Krásný Jez přes Horní Slavkov. Po devíti a šestnácti letech byly zprovozněny okrajové úseky tratě z obou stran. Kdy bude celá?
Miloslav Zítka
Karlovým Varům hrozí dopravní kolaps !
Karlovy Vary podléhají tlaku developerů a hodlají vyklidit stávající terminál na dolním nádraží. Nabízí řešení, které dle mého názoru je výrazně horší a zkomplikuje už i tak složitou situaci. Karlovým Varům hrozí dopravní kolaps !
Miloslav Zítka
Ministerstvo dopravy blokuje rozvoj regionální železnice.
Dnes projednává vláda materiál Ministerstva dopravy o financování regionální železniční dopravy po roce 2019. Materiál ve svém důsledku blokuje další rozvoj regionální železnice a to i proti vůli krajů.
Miloslav Zítka
Světová premiéra muzikálu v Karlovarském městském divadle
I přes všeobecné nářky na nedostatek peněz na kulturu nejen v Karlových Varech se podařilo ZŠ a ZUŠ v Karlových Varech dotáhnout k realizaci projekt původního muzikálu k premiéře. Muzikál MISTR JAZZU autorů Milana Zítky a Kateřiny Zítkové bude mít svou světovou premiéru ve čtvrtek 17. května v 19.30.
Miloslav Zítka
Karlovarský kraj se i přes proklamace politiků dále vzdaluje Praze
Většina politiků v Karlovarském kraji opakované hovoří o nutnosti zlepšení spojení s Prahou. Mají na mysli především dostavbu rychlostní silnice. Přitom ale dopouští zhoršování dopravního spojení veřejnou dopravou.
Miloslav Zítka
Plýtvání na bezpečné přejezdy
Zabezpečení křížení silnice se železnicí přejezdovým zabezpečovacím zařízením vítám. Slouží nejen ke zvýšení bezpečnosti v silniční i železniční dopravě, ale přispívá i k větší plynulosti železniční dopravy. Díky možnému zvýšení rychlosti jízdy vlaku přes zabezpečený přejezd se zkracují jízdní doby, snižuje se spotřeba trakční energie.
Miloslav Zítka
ČESMAD proti železnici - lživě - za peníze autobusových firem?
Lobbystická organizace ČESMAD BOHEMIA tlačí na politiky i veřejnost nepřetržitou mediální masáží o potřebnosti kamionů na našich silnicích téměř denně. Strašení zdražováním rohlíků v případě zvýšení mýta už je ohrané. Nyní přichází na "trh" i s podporou autobusových dopravců, především na východě Čech.
Miloslav Zítka
BESIP koordinátorem veřejné dopravy v Karlovarském kraji ?
Samozřejmě všichni ví, co BESIP znamená - BEzpečnost SIlničního Provozu. Má tedy s veřejnou dopravou jako celkem pramálo co do činění. Tedy alespoň ve většině míst České republiky.
Miloslav Zítka
Stavební lobby ohrožuje cestující více než hluk okolí železnice.
Již dlouho se nejen při svých cestách po silnicích a železnicích zamýšlím nad smyslem protihlukových stěn. Chápu tento prostředek u silnic, procházejících zastavěným územím v těsné blízkosti obytných staveb v místech, kde se zvyšuje počet projíždějících aut. U nákladních aut často díky neschopnosti našich úřadů nedovolit objíždění zpoplatněných úseků draze vybudovaných silnic vyšší kvality - dálnic a rychlostních silnic.