Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Omylný ministr dopravy - nic nového v Čechách.

29. 08. 2015 11:33:00
Téměř každý týden zaznamenám nějakou zprávu, kde se vyjadřuje ministr dopravy a dopouští se nepřesností, omylů nebo lží.

Například 27. srpna vyšel na webu Týden.cz článek k návštěvě německého ministra dopravy Alexandra Dobrindta.

V něm náš ministr tvrdí, že do dvou let bude dokončena modernizace tratě Praha - Plzeň. NEBUDE.

Pravděpodobně bude dokončena modernizace uzlu Plzeň. Podle posledních informací nebude dokončen tunel před Plzní, nyní to vypadá na 6 měsíční zpoždění ražby první tunelové trouby a vzhledem k předpokladu, že druhá roura bude trvat podobně, tak se očekává roční zpoždění. A rozhodně nebude dokončena v tuto chvíli nejhorší část mezi Prahou a Berounem. Zde se ještě ani nezačalo, a při vytížení této tratě je vyloučené, aby modernizace byla zvládnuta za dva roky.

Souprava pro VRTSouprava pro VRT (Svaz cestujících ve veřejné dopravě www.svazcestujicich.cz)

Hned následující den vyšel na webu iDnes článek o popření fyziky v odborné studii. Ministrem řízená organizace zadala studii monopolnímu dodavateli na železnici a s vysokou pravděpodobností zadala i požadovaný výsledek. Jinak si neumím vysvětlit lži, které ve studii jsou.

Ti, kdo umějí fyziku základní školy - počítat jednoduché rovnice obsahující délku dráhy, rychlost a čas, si snadno spočítají, že tady někdo lže...... V našem případě ústy mluvčích a projektantů ministerstvo dopravy, řízené panem Ťokem dosazeném Babišovo hnutím ANO. Nejspíš má zajistit dostatečný odklon do správných kapes firem s ANO v dobrém vztahu.

Nikdo rozumný totiž nemůže výsledky studie brát vážně.

Reakce na sebe nenechávají čekat, například v článku na webu E15.

Jak dlouho bude ještě ministr ignorovat trendy v Evropě v oblasti moderní veřejné dopravy?

Autor: Miloslav Zítka | sobota 29.8.2015 11:33 | karma článku: 15.53 | přečteno: 714x

Další články blogera

Miloslav Zítka

Dopravci v Karlovarském kraji zvyšují cenu o 20%

Po nátlaku řidičů autobusů rozhodla vláda v závěru roku 2016 o zvýšení mezd řidičům. Protože rozhodnutí nedoprovázelo opatření, kde na zvýšení platů vzít, řeší to dopravci sami. V Karlovarském kraji razantním zvýšením jízdného.

15.3.2017 v 8:53 | Karma článku: 9.04 | Přečteno: 343 | Diskuse

Miloslav Zítka

Vláda sedla na lep, zastaralá modernizace Brno-Přerov je schválená.

Můžeme věřit odborníkům? V minulých dnech došlo k odhalení lží projektové organizace, které vedly vládu ke schválení studie proveditelnosti pro rekonstrukci železniční tratě Brno-Přerov ve variantě rychlosti na 200 km za hodinu.

13.6.2016 v 7:50 | Karma článku: 15.66 | Přečteno: 930 | Diskuse

Miloslav Zítka

Běžecká sezóna v Karlovarském kraji začíná

Běžecký boom pokračuje, přibývá běhajících lidí. Motivaci mají různou, ale po určité době se chtějí porovnat s druhými. Vyrazí na závod. V Karlovarském kraji mají z čeho vybírat.

25.3.2016 v 7:38 | Karma článku: 6.67 | Přečteno: 88 | Diskuse

Miloslav Zítka

Brno musí mít moderní nádraží v centru

Snaha o odsunutí nádraží v Brně mimo centrum je politická hra která nebere ohled na potřeby cestujících. Nejspíš jde v první řadě o peníze do některých stranických pokladen a na osobní účty ovlivněných politiků.

18.3.2016 v 6:47 | Karma článku: 15.96 | Přečteno: 438 | Diskuse

Další články z rubriky Ekonomika

Karel Stryczek

Důchodové zabezpečení v USA. Jdeme do penze, kdy a za kolik?

Kdy chodí Američani do důchodu? A kolik berou? Slyšel jsem, že někteří pracují do smrti. Padne-li pár takových otázek a komentářů, znamená to, že odpovědi na dotazy jak funguje americký důchodový systém by mohly zajímat více lidí.

23.8.2017 v 10:39 | Karma článku: 14.76 | Přečteno: 462 | Diskuse

Marek Orawski

Proč se pojistit proti úrazu? Může převrátit život nejen váš, ale i vašich nejbližších!

To, zda si sjednáte úrazové pojištění, není jen vaše věc. Vážný úraz může převrátit naruby život váš i celé vaší rodiny. Ochranou je kvalitní úrazové pojištění.

23.8.2017 v 10:29 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 77 | Diskuse

Kateřina Valachová

Proč doktorandům navýšit stipendia

Současné stipendium doktorandů činí zhruba 7,5 tisíce korun. Tedy jde o částku hanebnou, která je mimo jiné hluboko pod minimální mzdou. To je situace lidsky naprosto nedůstojná, ale především limitující rozvoj vědy a výzkumu.

23.8.2017 v 8:00 | Karma článku: 7.78 | Přečteno: 310 | Diskuse

Viktor Klouda

Zastavme útěk lékařů vystudovaných za naše daně.

Dnes mnoho v Česku vystudovaných lékařů i zdravotních sester odchazí do zahraničí za vyššími platy. Navrhuji bodový systém prostupující celým studiem. Tento systém by zachoval bezplatné studium pro všechny, ale zpoplatnil útěk za

23.8.2017 v 6:35 | Karma článku: 20.55 | Přečteno: 731 | Diskuse

Pavel Makovec

Vepřín nebo vzdělání romských dětí?

Včerejší jednomyslné rozhodnutí vlády o odkoupení vepřína v Letech u Písku považuji za jedno z dalších hloupých a populistických rozhodnutí, které před blížícími se volbami naši politici sypou z rukávu o sto šest...

22.8.2017 v 9:59 | Karma článku: 36.51 | Přečteno: 1594 | Diskuse
Počet článků 26 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 780

Dopravní odborník. Člen prezídia Svazu cestujících ve veřejné dopravě.

Poskytovatel služeb pro sportovce 

mz-sport.cz

Atlet, běžec, maratonec. 

http://rozbehamevary.cz

 

Člen výkonného výboru Karlovarského krajského atletického svazu

Místopředseda atletického klubu ŠAK Chodov, člen volného sdružení ŠAK CHODOV MARATON TEAM

Seznam rubrik

Napište mi

Vzkaz autorovi


Zbývá 1000 znaků.


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.


více


Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.