- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Domnívám se, že bylo již mnohokrát jasně řečeno, že ponechání nádraží na jeho místě nepřináší téměř žádný z uvedených problémů, které by je měly údajně doprovázet. Vlaky se tam vejdou, bude zachována navazující doprava a zůstane oddělení nákladní a osobní dopravy, aby nebylo třeba nákladní vlky posunovat kolem nástupišť s čekajícími cestujícími. Tramvaje nepřestanou jezdit na Křenovou a nebude třeba bourat Petrov, budovu hotelu Grand ani starou budovu nádraží.
Pane Zítka evidentně vůbec nerozumíte problému přesunu nádraží a s tím spojeným přitroublým referendem. Bohužel více nemůžu na Váš článek reagovat, jelikož nemá žádnou informační hodnotu a i to málo je naprosto zcestné. Pouze papouškujete informace od Zelených a zelených aktivistů.
Ocituji Vám zde výrok jednoho z organizátorů referenda a to aktivistu z povoláni Miroslava Patrika, který mimo jiné škodí po celé ČR.
„Referendum je nejspolehlivější cesta, jak projekt definitivně pohřbít a uvolnit městu ruce k jiným prioritám.“(tisková zpráva přípravného výboru místního referenda ze dne 19. 8. 2013)
Pane Dittrichu, děkuji za posouzení toho, zda něčemu rozumím nebo ne. Věřte, že o tom vím dost a nadpis vyjadřuje můj názor. Ne pana Patrika ani žádných zelených aktivistů. Váš názor jsem se z komentáře nedozvěděl, ani to, co je zcestné na mém článku.
Správně. Odsun nádraží o 800 metrů z centra na periférii (slova jednoho z brněnských aktivistů) nedopustíme.
Mimochodem, to autobusové nádraží (hned za kolejemi) spojené s tramvají a vlakem vcelku krátkým nadchodem/podchodem je taky na periférii?
Je to tak. Ve velkoměstě, kde je rozdíl mezi centrem a periférií (nebo rovnou polemi za městem) 800 m, se rozhodně nevyplatí pouštět se do nějakých větších akcí.
Na to není třeba názor "dopravního experta" stáčí se zeptat brňanú že odsun nádraží je blbost, totiž jedno nádraží na špatném místě už máme autobusové .