- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Například 27. srpna vyšel na webu Týden.cz článek k návštěvě německého ministra dopravy Alexandra Dobrindta.
V něm náš ministr tvrdí, že do dvou let bude dokončena modernizace tratě Praha - Plzeň. NEBUDE.
Pravděpodobně bude dokončena modernizace uzlu Plzeň. Podle posledních informací nebude dokončen tunel před Plzní, nyní to vypadá na 6 měsíční zpoždění ražby první tunelové trouby a vzhledem k předpokladu, že druhá roura bude trvat podobně, tak se očekává roční zpoždění. A rozhodně nebude dokončena v tuto chvíli nejhorší část mezi Prahou a Berounem. Zde se ještě ani nezačalo, a při vytížení této tratě je vyloučené, aby modernizace byla zvládnuta za dva roky.
Hned následující den vyšel na webu iDnes článek o popření fyziky v odborné studii. Ministrem řízená organizace zadala studii monopolnímu dodavateli na železnici a s vysokou pravděpodobností zadala i požadovaný výsledek. Jinak si neumím vysvětlit lži, které ve studii jsou.
Ti, kdo umějí fyziku základní školy - počítat jednoduché rovnice obsahující délku dráhy, rychlost a čas, si snadno spočítají, že tady někdo lže...... V našem případě ústy mluvčích a projektantů ministerstvo dopravy, řízené panem Ťokem dosazeném Babišovo hnutím ANO. Nejspíš má zajistit dostatečný odklon do správných kapes firem s ANO v dobrém vztahu.
Nikdo rozumný totiž nemůže výsledky studie brát vážně.
Reakce na sebe nenechávají čekat, například v článku na webu E15.
Jak dlouho bude ještě ministr ignorovat trendy v Evropě v oblasti moderní veřejné dopravy?
předchozí | 1 2 | další |