Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kiv

10. 11. 2011 22:46
Á, další co si hrál s vláčky

Dnes jsme byl nucen služebně objet trasu Pha -Brno - HK - LB a zpět. Včetně 3 jednání, oběda,  nějakého menšího převozu zboží a mat. do 100 kg jsem to v pohodě zvládl za nějakých 11 hodin. Ukažte mi chytrolíne vlak na této trase , který to zvládne pod 2 dny a  ten materiál aby  dorazíl dříve než za týden ... :-/ Jestli Vám říká něco slovo produktivita, tak zde ji máte v názorném příkladě ...  Chcete-li zpátky životní podmínky první poloviny 20. století, tedy zlatého věku železnice, odjeďte si  do Severní Koreje apod. končin ale nenuťte tuto svou vizi ostatním. Je zajímavý, že vy různí rádobyzelený pošuci si vždy vyberete z toho "pokroku" jenom co se Vám hodíá do krámu. Ale takhle to prostě nefunguje, nelze si vybrat např. PC a klávesnici ale odmítat petrochemický průmysl ... Z čeho by jste tu kisnu a tlačítka  klávesnice tak asi tak vyrobili, že? Ze dřeva?

0 0
možnosti

Amoniak II

10. 11. 2011 22:01
Prosím?

Co je to za "Svaz cestujících"???

0 0
možnosti

FenyAMG

16. 11. 2011 14:29
Re: Prosím?

Svaz cestujících ve veřejné dopravě ;-)

0 0
možnosti

King4

10. 11. 2011 21:02
Myslím že zavádějící jsou oba údaje ...

Já bych řekl že by se měly dotace přepočítat na kilometr a člověka. Protože argumentace že vlak převeze 1000 lidí a autobus jen 50 je taky zavádějící ... Zvlášť když autobusy bývají většinou plné a regionální vláčky vozí 2-30 lidí ... Takže jaká je kde dotace na člověka a kilometr ?

0 0
možnosti

baloun

10. 11. 2011 21:01
že by

ICOM a jeho dcery ČSAD Rychnov a Ústí nad Orlicí?

0 0
možnosti

Mathias

10. 11. 2011 20:57
No

nějak jsem si nevšimnul, že by ke každému marketu byly natažené koleje......takže se těch kamionů hned tak nezbavíte:-P

0 0
možnosti

bajo.ano

10. 11. 2011 20:58
Re: No

ony taky nevedou do každé vesnice !! :-P

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS