Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kiv

Když takhle stojím u šraněk

vždy mne napadá, proč několik desítek až stovek lidí musí čekat  v řádu jednotek až 1 desítky minut než přejede vláček  s cca 8 lidmi a jedním machinenfuhrerem8-o ... Nebylo by načase po 150 letech změnit pravidla aby vlak (kór na regionálních tratích  dával přednost rychlejší a v konečném důsledku i efektivnější formě provozu než je železnice? ;-D

+1/0
12.11.2011 22:34

FenyAMG

Re: Když takhle stojím u šraněk

Rozjet vlak dá víc práce než lehké auto, jen pro začátek.

0/0
16.11.2011 14:30

Krysák

Re: Když takhle stojím u šraněk

A co myslíš? Že vlak začne brzdit 100 metrů před přejezdem (nákladní samozřejmě dál)? A pak co? Zastaví a bude čekat dokud nepojede žádné auto?

0/0
29.11.2011 21:36

Ruda Pivrnec

Hmmm...

To máte těžké. Že je to plýtvání, to je váš pohled na věc. Jenže je divná doba. Pojede nějaký mamlas, nebude dávat pozor a vlítne pod vlak. Bude se vymlouvat, že blikající zabezpečovací zařízení neviděl, protože mu zrovna jak na potvoru svítilo sluníčko do očí a kdyby tam byly závory, tak by se to nestalo. Chytí se toho Blesk a kauza nezodpovědného majitele přejezdu je na světě. Myslíte, že je to nereálný scénář?

+2/0
12.11.2011 16:25

Politicky korektní lež

Re: Hmmm...

No je dost velká pravděpodobnost, že se ten mamlas vymlouvat nebude...

0/0
12.11.2011 18:29

villík

Mno, když mám říct, co si myslím, tak....

..pro mne, jako řidiče odchovaného životem, nemusí být závory na žádném přejezdu se signalizací, a u tratí, kde je vidět 200metrů na každou stranu nemusí být ani ta signalizace. Von totiž ten vlak je těžkej a rozjetej.....;-)

0/0
12.11.2011 15:57

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz