Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kiv

12. 11. 2011 22:34
Když takhle stojím u šraněk

vždy mne napadá, proč několik desítek až stovek lidí musí čekat  v řádu jednotek až 1 desítky minut než přejede vláček  s cca 8 lidmi a jedním machinenfuhrerem8-o ... Nebylo by načase po 150 letech změnit pravidla aby vlak (kór na regionálních tratích  dával přednost rychlejší a v konečném důsledku i efektivnější formě provozu než je železnice? ;-D

1 0
možnosti

FenyAMG

16. 11. 2011 14:30
Re: Když takhle stojím u šraněk

Rozjet vlak dá víc práce než lehké auto, jen pro začátek.

0 0
možnosti

Ruda Pivrnec

12. 11. 2011 16:25
Hmmm...

To máte těžké. Že je to plýtvání, to je váš pohled na věc. Jenže je divná doba. Pojede nějaký mamlas, nebude dávat pozor a vlítne pod vlak. Bude se vymlouvat, že blikající zabezpečovací zařízení neviděl, protože mu zrovna jak na potvoru svítilo sluníčko do očí a kdyby tam byly závory, tak by se to nestalo. Chytí se toho Blesk a kauza nezodpovědného majitele přejezdu je na světě. Myslíte, že je to nereálný scénář?

2 0
možnosti

Politicky korektní lež

12. 11. 2011 18:29
Re: Hmmm...

No je dost velká pravděpodobnost, že se ten mamlas vymlouvat nebude...

0 0
možnosti

villík

12. 11. 2011 15:57
Mno, když mám říct, co si myslím, tak....

..pro mne, jako řidiče odchovaného životem, nemusí být závory na žádném přejezdu se signalizací, a u tratí, kde je vidět 200metrů na každou stranu nemusí být ani ta signalizace. Von totiž ten vlak je těžkej a rozjetej.....;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS