Děkujeme za pochopení.
kiv
Á, další co si hrál s vláčky
Dnes jsme byl nucen služebně objet trasu Pha -Brno - HK - LB a zpět. Včetně 3 jednání, oběda, nějakého menšího převozu zboží a mat. do 100 kg jsem to v pohodě zvládl za nějakých 11 hodin. Ukažte mi chytrolíne vlak na této trase , který to zvládne pod 2 dny a ten materiál aby dorazíl dříve než za týden ... Jestli Vám říká něco slovo produktivita, tak zde ji máte v názorném příkladě ... Chcete-li zpátky životní podmínky první poloviny 20. století, tedy zlatého věku železnice, odjeďte si do Severní Koreje apod. končin ale nenuťte tuto svou vizi ostatním. Je zajímavý, že vy různí rádobyzelený pošuci si vždy vyberete z toho "pokroku" jenom co se Vám hodíá do krámu. Ale takhle to prostě nefunguje, nelze si vybrat např. PC a klávesnici ale odmítat petrochemický průmysl ... Z čeho by jste tu kisnu a tlačítka klávesnice tak asi tak vyrobili, že? Ze dřeva?
King4
Myslím že zavádějící jsou oba údaje ...
Já bych řekl že by se měly dotace přepočítat na kilometr a člověka. Protože argumentace že vlak převeze 1000 lidí a autobus jen 50 je taky zavádějící ... Zvlášť když autobusy bývají většinou plné a regionální vláčky vozí 2-30 lidí ... Takže jaká je kde dotace na člověka a kilometr ?
Mathias
No
nějak jsem si nevšimnul, že by ke každému marketu byly natažené koleje......takže se těch kamionů hned tak nezbavíte
- Počet článků 27
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 839x
Poskytovatel služeb pro sportovce
mz-sport.cz
Atlet, běžec, maratonec.
http://rozbehamevary.cz
Člen výkonného výboru Karlovarského krajského atletického svazu
Předseda atletického klubu ŠAK Chodov, člen volného sdružení ŠAK CHODOV MARATON TEAM